duminică, 26 august 2012

Suflet Ratacit

Un suflet ratacit si trist zace in mine
Deprimat stau in coltul unei camere
Dincauza ca iubesc si sufar
Iubirea = sinucedere curata
O fata cu chip de inger
Un suflet minunat
A aparut in viata mea cand aveam mai multa nevoie de ajutor
Ma facut sa fiu optimist cand credeam ca totul sa terminat
Mam indragosit de ea dar ea nu simtea la fel
Vazusem in ea o buna prietena care imi va fi alaturi mereu
Asa si e suntem impreuna(doar cu gandul) la bine si la greu
De asta am facut "Juramantul":LA BINE SI LA GREU IMPREUNA MEREU"
Sper ca nu va uita acest lucru caci eu nu am de gand aceasta intamplare a ramas in inima mea
Si va ramane pentru tot deauna cei care nu credeti inseamna ca nu ati cunoscut iubirea si suferinta
Dar la momentul potrivit o veti face.

3 comentarii:

  1. Iubirea nu inseamna sinucidere curata. Nu, in niciun caz. Iubirea este acel sentiment naravas, inocent care trebuie trait cu adevarat.
    Sunt sigura ca acea fata nu va uita acel lucru important si cel mai bine, nu lasa pe nimeni sa te intristeze, mai ales acea fata. :)
    Succes ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum a spus si Gabriela, iubirea nu este sinuciderea curata, ci gandul despartirii. Ai mare grija cu aceasta iubire, poti citii "Ispita / Alb sau Negru " de pe blogul meu si te vei convinge.

    RăspundețiȘtergere